Tuesday, November 20, 2007

Ја сум Македонец

Младен Стевановић, поносни Србоман*

Ја сум Македонец

Добар ден. Ја се зовем Мицко, Мицко Крстев. Ја сум Македонец. Ви сигурно не знате шта то значи? То значи да сум ја онај Србоман из вицева са поголема говорна маната. Зато, мој изговор и није баш најболји. Ама, ћу се трудим, кол'ко могу, да разбрајете што вам зборувам.


Даклем овако, ја сум поносити Македонец. Македонците су онај храбри народ који је имао големог крала Александра Македонског. Е ми смо његови потомците. Нема везе што његова држава била сто километара јужно од мајкате Македоније, и што он није зборувао по македонски, ми знаемо да је наш. Због тога смо у велики конфликт ушли с они Грците.Они зборувају да је Александар њихов, те како то кажу сви светски историчари и антички записи. Ама, ми знаемо да они лажу, 'оће да нам га преотму. Александар је наш,Македонец, он нема ништа с Грците.

Ми Македонци, ми смо едан храбар народот. Ми смо имали нашег цара Самоила, најголемотог балканскотог владара. Он био господар на Бугарска, Србија, Грција, Албанија и многе друге землете. Ми не знаемо много о њему, али знаемо да је бил Македонец. Марко Кралевски е наш големот јунак, ког су Србите преузели и зборвају да је он некакав Србоман. Историјске книгите кажу да је био Србин, но то е лаж, он Македонец.

После славните дани на македонска нација у средни век, дошли Турците и постали господари на Македонија. Но, храбри Македонците се борили против Турците. Ми смо подигли неколико устанака, али историчари их нису забележили. Завера на Македонците е дуга и голема.

У 19. век се појавило солнце на на мајката. ТМОРО, односно ВМРО. То била наша револуционерна организација. Бугарите зборувају како е то њихова организација. Па шта ако е из Софие руководено на рад и ако бугарските официри били главните. Полкловник Протогеров не е бугарин. Ми подигли Крушевски устанак, славна буна против османските злочинци. Големите јунаци били потепани и устанак угушен.

А сад да ви кажем нешто о Србите. То е едан чудан народот. Прво окупирали Македонијата, у средни век, па зборували како смо ми Македонците Срби!!! Онда нам укинули нашу охридску архиепископиу и увели њихову патријаршију. Присвојили све наше храбре синове, од Марка Кралевског па до Јована Бабунског. Увек имали мерак да нас окупирају, од српско-турските ратови па на овам'. Слали њихове попове и учителе да нам кваре децу. Наши храбри херојите се борили са ненаоружани попови. Попови пружали голем отпор, па наше храбре комите морале да узимају ножите и да кољу. И то није било доста Србима, него и своје четнике слали да нас ''ослободе од Турците''. Едан од тих Србоманите био и Мицко Крстев, мој прадед. Он био голем Македонец, могу Срби да зборувају шта 'оће. Они вичу да он био Мицко Крстић, али то е лаж. Њега у турски затвор хтели да ослободе под име Мицко Крстев, ал' он није пристао. Рекао:''Ја несум Бугарин.'' Прави син на мајката Македонија. Даме Груев, такође голем херој. Он студирао у Белграду, и тад га Србоманите звали Дамјан Грујевић. Ама, он е Македонец, и крај.

И данас нам неки Србоманите зборувају како смо ми неки јужни Србите. Ми смо Македонците, синови вековнете културе и историе. Ми немамо везе са Србите, ни с Бугарите. Оно, наша мила заставата личи подоста на јапанску, но они то преузели од нас. Наш език нема никакве везе са српским. Седница на АВНОЈ то рекла и ми у то верувамо. Комунисти доста учинили да се разбије та српската хегемониа.

Браћо, Македонците, шиптари не нападају, но ми ће признамо независност на Косово како еуропејска земла. Ми приватизовали све фабрике, св продали и сад ће будемо део на Европските заједница. Не бригајте, наша Македонија има да буде од свети Прохор Пчињски до Белото море.

Овако нажалост данас изгледа просечно виђење једног ''македонца''. Част свим искреним Србима, који и у овим тешким временима сачуваше српско име у српској Маћедонији.

*Србоман је назив за српског четника из Маћедоније, који су према новој историји,, у ствари плаћеници који су имали за циљ да окупирају Македонију.

No comments: